Туристична страховка необхідна для оформлення більшості віз. Також вона потрібна для особистого спокою і безпеки. Зі скасуванням віз в зону Шенгену обов’язкове оформлення страховки для цих країн теж скасувалося. Незважаючи на це, в консульстві Німеччини, Польщі та інших держав настійно рекомендують оформити медичний поліс. Навіщо він потрібен і наскільки виправдана його наявність?
Навіщо потрібна страховка
Поїздка за кордон – це завжди непередбачуваність. Співробітники візового центру «Хелпвіза» на собі не раз випробували, наскільки корисним може виявитися страховий поліс. Найпоширеніший випадок – необхідність медичної допомоги. Ніхто не застрахований від травм. Якщо у вас гострий зубний біль або напад алергії, своєчасна допомога фахівців буде вельми до речі.
У більшості країн, навіть не таких розвинених, як США або Австралія, вартість медичного обслуговування для туристів дуже висока. У Таїланді або у В’єтнамі за банальний огляд без процедур і медикаментів ви заплатите від 50 $. Якщо ви перебуваєте в Європі і вам необхідно медичне втручання, готуйтеся викласти не менше 200 €.
Звичайно, ймовірність того, що з вами станеться щось погане, низька. Але в разі неприємності це буде коштувати вам грошей, часу і нервів. Возити в кишені 1 000 € на випадок удару, перелому або отруєння місцевої їжею нерозумно. Страховий поліс коштує копійки, зате він багаторазово окупиться при виникненні будь-якої ситуації.
Один із співробітників візового центру за весь час своїх подорожей оформив близько 40 страховок. З них стали в нагоді тільки дві. Однак сума лікування та інших виплат, отриманих по страховці, перевищили витрати за всі 40 страховок в півтора рази. Тому краще не нехтувати своєю безпекою і виробити звичку при кожній поїздці за кордон оформляти страховку, особливо якщо ви з дітьми.
Що значиться в страховому бланку
В поліс внесені реквізити компанії і унікальний номер. Також в ньому є поля, які заповнює страховик або турагент:
Програма страхування. У кожної компанії свій набір. Їх позначають буквами A, B, C. Пакети послуг можуть бути стандартними, розширеними або з особливими умовами. У базовий пакет входить надання екстреної медичної допомоги, надання медикаментів, транспортні витрати, телефонні дзвінки. До полісу додається буклет, в якому детально розписується кожна програма.
Франшиза. Це сума, яку має сплатити турист в разі надання йому медичної допомоги. Решту грошей оплачує страхова агенція. Найчастіше франшиза дорівнює 0, але може досягати і 400 €. Чим більше ця сума, тим дешевше поліс.
Регіон страхування. Відмітка «Весь світ» – найдорожча. «Європа» обійдеться дешевше. Загальновизнаного поділу країн не існує.
Страхова сума. Максимальна сума, в межах якої покриваються страхові випадки. Для Європи це 30 000 €, для США і Канади – 50 000 $.
Дати. У полісі вказуються дати поїздки плюс один-два дні. Запас днів береться на всякий випадок, адже навіть в аеропорту може статися непередбачене.
Мета поїздки. Ця графа потрібна для того, щоб страхова компанія визначила, наскільки небезпечною буде подорож. Одна справа – пляжний відпочинок і відвідування музеїв, зовсім інша – дайвінг і підкорення гірських вершин. Поліси з позначкою «активний відпочинок» або «екстремальні види спорту» будуть в кілька разів дорожче, тому що ризик отримати травму в цих випадках вище.
Вік. Чим старша людина, тим дорожче страховий поліс. Пенсіонерам страховка може обійтися в два рази дорожче, ніж молодій людині.
Скільки коштує хороша туристична страховка?
Залежно від програми, страховка для поїздки в Європу обійдеться в 0,5-1,6 $ за день перебування. Страховка для країн Північної Америки обійдеться в 1,5-2,5 $ в день. Для Туреччини і Єгипту вона складе 2 $ в день.
Як працює страховка
Якщо за кордоном з вами стався страховий випадок, насамперед зателефонуйте в страхову компанію, чий поліс у вас на руках. Повідомивши про подію, ви отримаєте вказівки щодо подальших дій. Якщо цього не зробити, доведеться за все платити самому, збирати чеки і документи, а після повернення надати їх страховій компанії для відшкодування грошей.
Бланк поліса завжди носити з собою незручно. Його, за аналогією з паспортом має сенс залишити в безпечному місці. На конвертах майже всіх полісів є відривна ділянка розміром з візитку. У ній зібрані необхідні телефони. Впишіть в цей листочок свої дані і номер страховки, відірвіть його і зберігайте при собі. Як варіант, сфотографуйте його на телефон. У разі події у вас під рукою будуть контакти страхової фірми. При виїзді за кордон поповните телефон, щоб під час НП можна було з роумінгу зв’язатися зі страховим агентом.
Де оформити туристичну страховку в Києві?
У столиці працює багато страхових компаній –Індиго, PZU, Альфастрахування, Ингосстрах і інші. Але де краще купити туристичну страховку? Звичайно, в компаніях, які добре знають специфіку іноземних держав. Через візовий центр Helpvisa ви оформите страховку для поїздки в Індію, Таїланд, Туреччину, Ізраїль, Чорногорію або в іншу країну. Компанія більше 10 років представлена на ринку і за помірні гроші оформить страховку.
Переваги страховки через Helpvisa
Компанія-партнер знаходить найближчу до вас клініку.
В екстреній ситуації на будинок або в готель викликається лікар.
Ви не платите за медичні послуги. Рахунок оплачує страхова агенція.
При оформленні страховки через «Хелпвізу», ви отримуєте знижку 10%.
Ми оформляємо страховки з нульовою франшизою, щоб ваші витрати повністю покривалися.
Туристична страховка на місяць, тиждень або кілька днів – це до нас. Ви отримаєте консультацію і всебічну підтримку. Також в «Хелпвізі» ви підготуєте документи для візи, забронюєте літак і готель, дізнаєтеся туристичну інформацію про країну. Думайте позитивно, але не забувайте, що на все «час і випадок». Подбайте про безпеку вже зараз!